Česta pitanja

Kako bismo Vam olakšali snalaženje na salesiana.hr, odgovorili smo na Vaša najčešća pitanja. Vjerujemo da će Vam odgovori pomoći kako biste što lakše, brže i bez nedoumica koristili i bili zadovoljni s našom uslugom.

Omogućujemo različite načine plaćanja, ovisno o vašim mogućnostima i željama. Svoju narudžbu možete platiti gotovinom po primitku pošiljke, American Express, Visa, MasterCard i Maestro karticama, Internet bankarstvom ili općom uplatnicom. 

Kakvo god plaćanje odabrali, mi ćemo se pobrinuti da je ono u potpunosti sigurno. Ukoliko koristite online plaćanje kreditnim karticama, osiguravamo zaštitu na više nivoa:
Prikupljeni podaci su u elektroničkom obliku i zaštićeni SSL certifikatom koji enkriptira podatke i tako osigurava da se komunikacija između računala Kupca i Salesiana d.o.o. odvija sigurnim protokolom.  
Raspolaganje podacima: Podaci pohranjeni kod CorvusPay d.o.o. brišu se odmah nakon što je proces procesiranja i naplate kartica završen.
Za detaljnije informacije, svakako, kliknite na sljedeći link: www.salesiana.hr/sigurnostplacanja.

Prilikom popunjavanja podataka o narudžbi, u obrascu postoji  opcija: Želim R1 račun. Klikom na tu opciju, otvara se dodatni obrazac u kojemu možete ispuniti podatke za R1 račun.
Kao i uvijek, prvi korak do potpuno sigurne kupnje je registracija. Tako ćete moći iskoristiti sve pogodnosti i mogućnosti koje vama i Vašem poduzeću salesiana.hr pruža, a prijavom na naš newsletter možete biti sigurni da nećete propustiti niti jednu akciju i posebnu ponudu koje Vama i Vašem poduzeću salesiana.hr bude pripremio.

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 199 kn.
Za naručenu robu u iznosu istom ili manjem od 199 kn, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 25,00 kn.

Naravno! Plaćene narudžbe odabranih proizvoda možete osobno preuzeti u našoj trgovini:

Salesiana d.o.o., Omiška 8, 10 000 Zagreb.
Radno vrijeme: ponedjeljak – petak,  8:00 – 16:00.

Prilikom osobnog preuzimanja, molimo vas da prvo provjerite je li roba spremna za preuzimanje na broj telefona:

01 4814661 ili na mail adresu: prodaja@salesiana.hr.

Osobno preuzimanje robe kod nas je besplatno te se ne naplaćuju nikakvi dodatni troškovi.

Ako Vaša pošiljka nije stigla do Vas unutar predviđenog vremena za dostavu, molimo vas da nas kontaktirate na e-mail: salesiana@salesiana.hr ili na tel. 01 4814661, kako bismo vas obavijestili o razlozima kašnjenja.

Možete nas što prije kontaktirati na mail: salesiana@salesiana.hr ili nas nazvati na tel. 01/4095010, prije nego što Vaša narudžba krene na put.

Ako ste dobili oštećeni artikl  ili se oštetio prilikom distribucije prema Vama, molim vas da ga uslikate oštećenje i pošaljete sliku na mail adresu: salesiana@salesiana.hr. O rješenju reklamacije i daljnjim koracima obavijestit ćemo Vas u što kraćem roku. Moguća rješenja za reklamaciju su: povrat novca ili zamjena.  Artikl je potrebno vratiti i opisati oštećenja na proizvodu te priložiti račun.

Našu cjelokupnu ponudu možete pogledati na našoj lokaciji na Knežiji u Zagrebu, adresa:

Omiška ulica 8, 10 000 Zagreb.
Radno vrijeme: ponedjeljak – petak, od 8 do 16 sati.

Salesiana obitelj je naš novi program vjernosti u kojemu možete skupljati bodove i zamijeniti ih za različite popuste i pogodnosti. Ako ste roditelj ili mlađa osoba do 25 godina, za vas smo pripremili poseban program vjernosti za roditelje i mlade. Više o programima vjernosti možete vidjeti na sljedećem linku: salesiana.hr/salesiana_obitelj